High Speed Internet! 5G Supported!

Unlimited Data Dan Call!

Plan Serendah RM20 !

Sekarang Promo! RM2.50 Sen Sahaja!!

Buy Now

Testimoni Pengguna Simkad Halo Telco

 Antara testimoni pengguna-pengguna Simkad Halo Telco, petikan dari FB Halo Telco HQ live, kebanyakannya berpuas hati dengan langganan plan yang ditawarkan oleh Halo Telco, memang jimat dan berbaloi, tambahan pula speed internet memang padu!


Nor Atikah
: "Alhamdulilah almost setahun guna Halo Telco, and line dia laju! Senang guna untuk online class, social media!!"

Fara Vinci : "Halo Telco is the best #line laju pergi tempat pedalaman pun masih ada line.. I tak pernah miss topup setiap bulan untuk hidupkan line Tune Talk.. #Forevermyfav line ... "


Amirah Azizan :
"Alhamdulilah Telco terbaik yang saya pernah guna.. line memang laju kalah yang lain. Sebelum ni guna plan unlimited lain-lain pun tak macam ni. Baru kenal Halo Telco melalui bekas pelajar & terus pilih. Semoga terus maju jaya berjaya dunia akhirat"


Nora Aniza :
"Lepas pakai Halo Telco memang jimat.. Saya pakai plan yang RM48 sebulan.. Pakcik yang kenalkan kat saya plan nie..terbaik"


Ahmad Taqiuddin :
"Alhamdulilah menggunakan Halo plan unlimited RM48 macam jimat bill telefon saya, talian pun okay laju dan tanpa had"


Asrul Affendy : "Line sangat-sangat ok bila dah tukar kepada Halo Telco..mantap servisnya..#Ayuhbangkit semoga ada rezeki..amin"

Siti Masrurah : "Saya student and saya berpuas hati dengan Halo Telco yang paling penting jimat and affordable! Thank you Halo Telco"


Lieyza Othman II :
"Halo Telco the best, haritu pakai celcom & umobile line tak ok, tukar ke Tune Talk line ok sangat-sangat"


Gzehans Rahim :
"Selepas 36 tahun menggunakan telco lain saya beralih kepada Halo Telco dan sangat berpuas hati dan berbaloi-baloi jimat pun banyak.. hehe tq Halo Telco we trust u always terbaik"

Salina Idris : "Sejak guna Halo Telco.. Alhamdulillah sangat berpuas hati"


Ismi Mastura IV :
"Saya pengguna Halo Telco selama 2 tahun dah, saya harap hari ini ada sinar buat saya dan keluarga"


Fiza FizaRa :
"Halo Telco terbaikk..setia bersama.. 1 family guna kawan-kawan pun kita ajak join Halo Telco"

Testimoni daripada pengguna-pengguna Simkad Halo Telco kebanyakkannya berpuas hati dengan servis dan langganan plan Halo Telco. Anda bila lagi? Jom bertukar ke Halo Telco sekarang!

No comments:

Post a Comment