High Speed Internet! 5G Supported!

Unlimited Data Dan Call!

Plan Serendah RM20 !

Sekarang Promo! RM2.50 Sen Sahaja!!

Buy Now

Tune Talk menaik taraf FUP untuk pelan Prabayar Pek Jimat “Tanpa Had” dengan tambahan sehingga 20GB

 

Pelan prabayar "Tanpa Had" Tune Talk Pek Jimat telah mendapat peningkatan dengan had Fair Usage Policy (FUP) yang lebih tinggi sehingga 20GB tambahan sempena musim Raya. Pek Jimat ialah tawaran prabayar "Tanpa Had" Tune Talk yang disertakan dengan panggilan tanpa had ke semua rangkaian dan "Data" tanpa had yang disertakan dengan had kelajuan.


Pelan asas Fokus 33 dengan harga RM38/bulan (atau RM33/bulan atas komitmen 12 bulan) yang asalnya disertakan dengan 50GB FUP kini dinaik taraf kepada 60GB. Walau bagaimanapun, kuota hotspot kekal sama pada 4GB. Dari segi kelajuan, anda akan mendapat 6Mbps antara 9 pagi hingga 5 petang dan 3Mbps dari 5 petang hingga 9 pagi.


Jika anda memerlukan lebih kelajuan dan kuota data, pelan Fokus 40 dengan harga RM48/bulan (atau RM40/bulan dengan komitmen 12 bulan) kini mendapat 80GB FUP dan bukannya 60GB. Kuota hotspot kekal tidak berubah pada 6GB. Sama seperti Fokus 33, pelan ini mempunyai dua had kelajuan berbeza – 12Mbps antara 9 pagi hingga 5 petang dan 6Mbps antara 5 petang hingga 9 pagi.


Untuk lebih kelajuan dan lebih banyak penggunaan hotspot, pelan Bebas 55 pada harga RM68/bulan (atau RM55/bulan atas komitmen 12 bulan) kini mendapat FUP yang dinaik taraf daripada 80GB kepada 100GB sebulan. Hotspot kekal "tanpa had" seperti sebelum ini tertakluk kepada FUP yang berkenaan dan anda juga mendapat sehingga 18Mbps sepanjang siang dan malam.


Sekiranya anda tidak tahu, FUP pada asasnya ialah had siling keras untuk anda menikmati kelajuan yang lebih tinggi pada pelan tanpa had anda. Selepas anda menghabiskan had FUP anda, Tune Talk menyatakan dalam Soalan Lazim mereka bahawa kelajuan internet anda akan dikurangkan kepada 256kbps yang hanya baik untuk kegunaan internet asas seperti pemesejan segera dan penyemakan imbas web ringkas.


Sumber - SoyaCincau

No comments:

Post a Comment